ماهنامه راندمان

پمپ گراندفوس (Grundfos)

vvv

 

پمپ گراندفوس (Grundfos)

در سال 1945 در دانمارک بنیانگذاری شد. این شرکت با بیش از 50 موسسه زیر مجموعه و تولید بیش از هشت میلیون دستگاه پمپ در سال یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پمپ در دنیا می باشد. دامنه فعالیت این مجموعه بسیار وسیع بوده و به سیستم الکترونیک فوق العاده مدرن مجهز هستند تا بر اساس نیاز در خروجی پمپ میزان جریان مورد نیاز تنظیم گردد تا علاوه بر سهولت کار مصرف کننده در مصرف انرژی نیز صرفه جویی گردد.

انواع پمپ آب گراندفوس

  • پمپ آب خانگی و صنایع کوچک
  • پمپ سیستم گرمایش و پمپ آبگرم مصرفی
  • پمپ سیستم سرمایش و پمپ تهویه مطبوع
  • پمپ آب صنعتی
  • پمپ فشارقوی و پمپ تقویت فشار
  • پمپ آبهای زیرزمینی و آبرسانی
  • پمپ فاضلاب و هرزآب

Grundfos Alpha N2 niro36

 

پمپ گراندفوس سیرکولاتور UPS200

پمپ های سری UPS200 گراندفوس از نوع خطی می باشند که در سیرکوله و یا پمپاژ آب برای گرمایش و تهویه مطبوع به کار می روند. این پمپ ها به صورت تک سر و دو سر (دو قلو) ارائه می شوند.

 

پمپ گراندفوس لجن کش SEG

پمپ های لجن کش سری SEG گراندفوس از نوع لجن کش گریندر دار می باشند که در ساخت آنها از چدن و استیل ضد زنگ استفاده شده است که موجب مقاومت بالا و عمر طولانی آنها گشته است. توان الکتروموتور این سری ازپمپ ها 0.9 تا 4 کیلووات و حداکثر ارتفاع تولیدی آنها 47 متر می باشد.

 

پمپ های سری SL1 و SLV گراندفوس

از نوع پمپ های لجن کش هستند که جهت پمپاژ فاضلاب و گنداب به کار می روند. پروانه این پمپ ها در سری SL1 از نوع تک کانال و در سری SLV از نوع سوپر ورتکس می باشد. حداکثر دبی پمپاژ در این لجن کش ها 306 متر مکعب در ساعت و حداکثر ارتفاع پمپاژ 43 متر می باشد.

پمپ گراندفوس حفاری DW

پمپ های گراندفوس سری DW در حفاری و هر جایی که نیاز به پمپاژ سیالات حاوی مقادیر زیادی از مواد ساینده باشد کاربرد دارند. جنس پروانه سری DW از نیکل کروم با روکش نیتربل است که باعث مقاومت و عمر بسیار بالای آنها گشته است. حداکثر دبی این پمپ ها 295 متر مکعب در ساعت و حداکثر ارتفاع پمپاژ 98 متر است.

پمپ گراندفوس آب خانگی JPC

پمپ آب گراندفوس سری JPC از نوع خودمکش می باشد و برای تقویت فشار سیستم های آب خانگی به کار می رود. کیفیت بالای متریال به کار رفته در این پمپ ها باعث مقاومت این سری در برابر خوردگی گشته است. سری JPC توانایی مکش از حداکثر عمق 8 متر، حداکثر دبی 4.5 متر مکعب در ساعت و حداکثر هد 50 متر می باشد.

پمپ گراندفوس آب خانگی MQ

این سری از پمپ های خانگی گراندفوس از نوع طبقاتی افقی و خودمکش می باشند. پمپ خودمکش MQ توانایی مکش سیال از عمق 8 متر را دارد، حداکثر ارتفاع پمپاژ آنها تا 48 متر و بیشینه دبی جریان 5 متر مکعب در ساعت می باشد.

پمپ گراندفوس افقی طبقاتی CM و CME

پمپ های گریز از مرکز CM و CME از انواع پمپ های طبقاتی افقی می باشند که در دو نوع خودمکش و غیر خودمکش ارائه می شوند. مدل CME همراه با ماژول سانتریفیوژ با اینورتر فرکانس پیوسته است. این پمپ ها کم صدا و با طراحی کامپکت قابلیت پمپاژ آب تا ارتفاع 70 متر و حداکثر دبی 30 متر مکعب در ساعت را دارند.

پمپ گراندفوس عمودی طبقاتی CR

پمپ های سری CR گراندفوس از نوع طبقاتی عمودی هستند که به صورت در خط در سیستم آبرسانی نصب می شوند. استفاده از استیل ضد زنگ در ساخت این پمپ ها باعث مقاومت بالای آنها در برابر خوردگی و عمر مفید طولانی سری CR گشته است است. حداکثر ارتفاع پمپاژ این سری 330 متر و بیشینه دبی جریان 200 متر مکعب می باشد.

پمپ گراندفوس خودمکش SCALA2

این سری از پمپ های گراندفوس از نوع خود مکش با کنترل هوشمند می باشد. متریال به کار رفته در ساخت سری SCALA2 کامپوزیت است. پمپ SACLA2 با مقایسه میزان مصرف آب و فشار تولیدی پمپ، دور الکتروموتور را به کمک سیستم اینورتر افزایش یا کاهش می دهد تا همواره فشار را به صورت یکنواخت حفظ نماید. حداکثر ارتفاع پمپاژ آب 47 متر و بیشینه دبی آنها 4.9 متر مکعب در ساعت می باشد.

پمپ گراندفوس سانتریفیوژ سری NK

پمپ های سری NK گراندفوس از نوع سانتریفیوژ تک پروانه زمینی هستند که به صورت غیر مستقیم با موتور کوپله می شوند.حداکثر ارتفاع پمپاژ این سری از پمپ ها 160 متر و بیشینه دبی جریان 1300 متر مکعب در ساعت می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *